بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبارجهان

بسم الله الرحمن الرحیم
 هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. امام خمینی
“کودتای ۲۸ مرداد “،”غارت منابع” “کاپیتولاسیون”، “قتل”، “تبعید”، “جنگ” ،”فتنه” ،”ترور” ،”نفوذ” ،”تحریم”، “تفرقه افکنی”و “اغتشاش” واژه‌هایی هستند که اصحاب سیاست، امروز ماهیت آمریکا را به آنها می‌شناساند.
استکبار به دنبال تحمیل خواسته‌های خود بر دیگران است. خواست و صلاح مردم، هیچ اهمیتی برایش ندارد.  اگر مردم بخواهند با آموزه‌های الهی به سعادت دنیا و آخرت برسند؛ چون با منافع استکباری در تضاد است از سوی مستکبرین محکوم به نابودی است. بر همین اساس با ظلم و تجاوز به حقوق ملت ها در پی استثمار منابع و منافع آنان است.
 ملت شریف ایران به خوبی مزه تلخ جنایات آمریکای مستکبر را طی ۷ دهه گذشته تجربه کرده اند . روزی با خلق کودتای ۲۸ مرداد که به بازگشت دست نشانده ای به نام پهلوی انجامید و روزی دیگر با تبعید مقتدایشان امام خمینی (قدس سره) توسط همین دست نشانده در اعتراض به قانون ننگین کاپیتالاسیون آمریکایی‌ها در ایران.
 به سال ۵۷ بود که دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در همین روز به علت اعتراض به شرارت آمریکا به شهادت رسیدند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا کنون آمریکای جنایتکار از هیچ توطئه‌ای علیه کشور عزیزمان ایران دریغ نکرده است.
 اسناد به دست آمده در لانه جاسوسی که به ظاهر سفارتخانه آمریکا در ایران، ولی به واقع مرکز توطئه علیه انقلاب اسلامی بود و به دست جوانان انقلابی در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸به تسخیر درآمد؛ به خوبی گواه این مطلب است.
 ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این ظرفیت را دارد که با ظهور پدیده ای امیدوار کننده به نام “جبهه مقاومت” به روز جهانی مبارزه با استکبار تبدیل شود.
امروز آزادگان عالم در اعتراض به ظلم آشکار صهیونیست‌ها در غزه فلسطین به میدان آمده‌اند و صدای مخالفت خود را در مقابل این کودک کشی‌ها و نسل کشی اسرائیل غاصب به همگان می‌رسانند.
 نیروهای مقاومت با دردست گرفتن صحنه و میدان و کنشگری‌های فعال در عرصه سیاسی و رسانه ای به دنبال محو مستکبران می باشند.
این حضور آگاهانه در سراسر عالم و تجمعات صدها هزار نفری حتی در کشورهای غربی، نوید آن را می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(قدس سره)  و هدایت های داهیانه ی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (ادام الله ظله) توانسته است در همگرایی ملت‌ها در اعتراض به ظلم و ظالم نقش خوبی ایفا نماید.
 امید آن که با بیداری هرچه بیشتر ملت‌های مسلمان و آزاده و حضور هر چه باشکوه تر مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان، زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) بیش از گذشته فراهم آید و با اتحاد و انسجام جهان اسلام در اراده نابودی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب، شاهد نجات هر چه زودتر مردم مظلوم غزه از جنایات صهیونیست‌های جنایتکار باشیم.
دبیر خانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم