بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه وبه شهادت رساندن مجروحان

بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه وبه شهادت و به شهادت رساندن مجروحان
بسم الله الرحمن الرحيم
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
دل هر انسان آزاده ای از دیدن و شنیدن صحنه های جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه به درد می آید.
۱۰ روز است مردم مظلوم فلسطین را با بمب و راکت به شهادت می رسانند و در اقدامی وحشیانه تر، مجروحین را که عمدتا از کودکان و زنان هستند و روزهاست  از آب و غذا و دارو منع شده اند؛ در بیمارستان قتل عام می کنند.
بشریت این ننگ را چگونه تحمل کند که عده ای ظالمانه، مردم مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه اشان بیرون کنند و سال ها بر سرشان بمب بریزند و نسل کشی راه بیاندازند!
تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم جنایت وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل در حمله به بیمارستان غزه را محکوم نموده و از همه آزادگان عالم به ویژه مسلمانان می خواهد با اتحاد و همدلی، زمینه نابودی همیشگی این غده سرطانی را فراهم آورند و قبله اول مسلمانان بیت المقدس را از چنگال مستکبرین به ویژه آمریکا و اسراییل نجات دهند.
تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظله) و حفظ وحدت در جهان اسلام با توکل برخدای متعال، نابودکننده هرچه سریعتر رژیم صهیونیستی خواهد بود.
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم