بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت پیروزی چشمگیر نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه

بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت پیروزی چشمگیر نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه
بسم الله القاصم الجبارین
ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
در ایام سالروز شهادت مظلومانه کودک فلسطینی “محمد الدره”، گروه های مقاومت فلسطینی به ویژه حماس با عملیات” طوفان الاقصی” ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم منحوس صهیونیستی وارد آوردند. این عملیات که در نوع خود بی نظیر بود از چند زاویه قابل بررسی است.
۱. مقاومت تنها راه نجات فلسطین است و هرگونه مذاکره با رژیم سفاک و کودک کش و غاصب، موجب عقب افتادن آزادی قدس و همچنین ناامیدی مردم بی دفاع فلسطین خواهد بود.
۲. هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر نیروهای مقاومت، در اضمحلال هرچه زودتر رژیم صهیونیستی مؤثر است.
۳. جنگ ترکیبی و حمله از آسمان وزمین، دریا و حتی از تونل های زیرمینی که جانشین حمله با سنگ به صهیونیست هاست، حکایت از آن دارد که جوانان غیور فلسطینی هم در عرصه اطلاعات و هم در میدان عمل، درجات پیشرفت را به خوبی پشت سر گذاشته اند و به همین دلیل رژیم صهیونیستی پس از غافلگیرشدن، دست به عملیات کورکورانه زده است.
۴. خوشحالی مردم در فلسطین و دیگر نقاط جهان حکایت از آن دارد که رسانه های صهیونیستی دیگر نمی توانند با عوام فریبی و مظلوم نمایی، اهداف خویش محقق کنند.
۵.  هتک حرمت در حمله به مسجدالاقصی،کشتار مردم بی دفاع، جلوگیری از کمک به زخمی ها، شهرک سازی و حمله به اردوگاهها خطوط قرمز جبهه مقاومت است و دیگر از سوی نیروهای مقاومت در مقابل این قبیل اقدامات صهیونیست ها صبری صورت نخواهد گرفت.
تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم این پیروزی را به تمامی آزادگان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین تبریک گفته و حمایت همه جانبه خویش را از این دفاع مقدس تا آزادی قدس اعلام می دارد. و براین باور است که رهنمودهای داهیانه معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(قدس سره ) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظله) در شکست هرچه بیشتر توطئه های های صهیونیزم بین الملل درحال نتیجه دادن است و قطعا خون شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی (رحمة الله علیهم)، این غده سرطانی را خواهد خشکاند.
سنصلی فی القدس
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم